Iata 25 de moduri prin care iti poti reduce stresul

  1. Dormi 7-9 ore pe noapte. Somnul reduce secretia de cortizol din circulatie.
  2. Practica yoga sau pilates.
  3. Prepara-ti mesele din timp, in cantitati mai mari. Le poti portiona si pastra la congelator, astfel incat intotdeauna sa ai mancare sau gustari gata pregatite.
  4. Scrie intr-un jurnal. Acorda-ti 15-30 minute/zi pentru a te elibera in scris de toate emotiile negative.
  5. Uita-te la un serial sau o emisiune amuzanta.
  6. Iesi la o plimbare.
  7. Practica tehnici de respiratie.
  8. Mananca atunci cand iti este foame.
  9. Razi cat poti de des. Iesi la un spectacol de comedie  sau petrece-ti timp cu cineva care te face sa razi.
  10. Mergi la masaj.
  11. Citeste o carte antrenanta.
  12. Inchide programele si site-urile de stiri.
  13. Iesi cu bicicleta in parc.
  14. Scrie in fiecare zi 10 lucruri pentru care esti recunoscator.
  15. Creeaza ceva cu mainile tale: un desen, o poezie, un fel de mancare etc.
  16. Nu ignora problemele – infunta-le si mergi mai departe.
  17. Reevalueaza-ti dieta si activitatea fizica. Un deficit prea mare de calorii sau efortul fizic in exces pot cauza stres in plus.
  18. Nu trebuie sa fii perfect.
  19. Cumpara-ti ceva ce iti place: flori, bijuterii, obiecte decorative…nu mancare.
  20. Danseaza atunci cand esti singur.
  21. Fa o baie cu spuma si uleiuri aromatice.
  22. Prioritizeaza-ti problemele si activitatile. Ocupa-te doar de ceea ce trebuie rezolvat acum. Uita de restul pana cand le vine randul.
  23. Inconjoara-te de oameni pozitivi.
  24. Fa activitati impreuna cu familia sau prietenii: fotbal, baschet, ping-pong, badminton etc.
  25. Zambeste!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *